Full text: Incipit tractatus de efficacia aquae benedictae

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^ 3 bat sF aucb an de selbe nt Passeri 
e / i q benugM.Mder Lzu bc^cufun^ vrmd 
u sachung nocl? jr§f|cfer einigkeltv bat 
er sein flersch.daser semen gPaubrgen. 
fy mit yrn.vnd gegen emander zuuercp- 
neu glbt.selbs wollen npsten.vnnd sein 
keiPlg plue fclBs wollen trincPen.vnd al 
so semen lungern.vnd Hurc^ sp.allerr an 
Hern priestern mt allem gegebenu.slln6 
sucb gewast verbr^en.Has selb nit allem 
D afe efft sic wollen C zu ttpessen. sun6 
auch andern c 9p ynen CHpfot^en wer- 
den D zegeben. 9as also bis an dre £ct 
sten zeit.allL die 9y aus seinem geift vy 
plue von ym.durch das sacrament des 
hermen tawstes in den gotlichen adeP 
Zeporn wurde.Iurcb 9ls) sacrament stp 
nesherllZenn sronleicdnams myn ver- 
wandelt vnd geenret wurdcn. Bllnd al 
so magman mercPerr.was grosse» wu- 
derberkebe vereinigung mit cristo. dlst 
sacramerrt bedeut vnd wnrckc. 9es stH 
vnscrgerst blllicben verwndem.vq dar 
fimb crislo dem berrcn ewiglicben dan- 
cken soll.das das ist.das vnnserm geist 
entspringt aus der sePcristi. Cl Aus de 
mettschllchen gerst cristi.entspringt vli- 
serin geist aufferbebung. vnd verwand 
fung in HristumADann kein geist lst so 
f)o() cr^cbt in % endlos gotkcb llec^t. 
vnd dem selben so gcnaw vnd on mittel 
vereiniget. vnd also vo pnr vber vis mV/ 
scbpnen.vnd deshalben Kechtvh gkeicb 
fZrmig als der menMcbgeist chtisti. 
Harumb weis sic^ der mettfdjficlj geist 
erbebt in den selben zu stbawen was m 
yme scbeyne von 9em gdtllcbem Piecht. 
so wirt er auH erbebc vnd vberscbpnen 
nut dem selben Piecbt.Qamt Ire auffet 
nem 8oben berg sepnd 9ie sebe offt die 
fuimai.fo sy dre.dp m den tePern sepnd 
Nit schen mugen. Sunst Dt MNtt aUcI 
vilin 9erHohe.dz man m der nydere mt 
jeheii inag.W ^bervodem gotlicbm 
geistcristi.das lst vo 9em beiPlgengeist 
vnd semergotbeit.enpsabt vnsergerst. 
das ergleicl) in gott verstekt.viiiidgott 
0 9z isl gotsdrmig C wirt. Als wey epn 
tropfsteur wafsers in eyn gros sudet 
starcks weyns klrmpt.das verlemrt (cyy 
NenZescbniack.sem fcuB.jcm geruch-vh 
verscdwiiidt seiner epgenschasft halb» 
vsi nymt an srcb degeschmE 9ie farb 
vnnd den gerucb des weyns.also ver- 
scbwindtgseicd vnserZeisl.m dem got- 
slcben gepst. nit das sem natur verzert 
werd.smder das sein eigenscbasst ver- 
cn.dcrctwerd.alb des holtzes wenn es 
zu eim gtuende kolen wirr.od 9er kufft» 
wenn er rnit de Piccl^t der sunnen crfult 
wirt. ’ ' 
^ssTer ander articke? jTQac, der bert 
verkausft lst worde vo dern.dem er sein 
steistb vis sem pP«t Zu emcr narung ge- 
lrwider bat der selben iunget 
cmer.dem er sein fteiscb vis sein 
plutgegeben ^ettean der selben nac^k. 
vinbldes wenlge sc^nodeil gePcswille. 
pne in die hend sciner tddPlchen semdt. 
gegeben. v»md also in 9en gryminigett 
tod.darmn er mt allem eins sebschten. 
funder aucb semsvnd aller werlt herre. 
vnd gottes pluts verkauster lst worde. 
Bnd wclbe vernnstt.ya welbc aucb en 
gebstbe verstentnus) moc^t 9 pe groste 
der vndanckberkeit verretcrs.vnnd 
die vnbillicMeit seines plut verkaustes 
begreistcn.weis man De vmbstellde so! 
c^es verkanffens.dz lst.wer.wen.wem» 
wie. warnmbmnsebe Wllp O d» verre-
	        
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